♪Fantasy | ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ただの日記
ただの備忘録
ただただ、김준수씨が好きなだけ
(•ө•)♡


2013 XIA 2nd ASIA TOUR CONCERT “INCREDIBLE”



2014 XIA Ballad & Musical Concert vol.3


2016 XIA 5th ASIA TOUR CONCERT “XIGNATURE”



2018 WAY BACK XIA CONCERT


2019 WAY BACK XIA TOUR CONCERT in JAPAN


2019 WAY BACK XIA ENCORE CONCERT



KIMJUNSU 2022 CONCERT “DIMENSION”


KIMJUNSU 2022 CONCERT “DIMENSION” in TOKYO



2024 MEGA FIELD MUSIC FESTIVAL

♪Fantasy

僕の心をときめかせる彼女
息も止まりそうな彼女

Holla at me shawty
〜ヘイ そこの彼女

世にも美しい

Girls girls girls girls
Girls girls girls

Wake up at six in the morning

目も覚めないうちに
幸せなこの悩み
ベッドから起きあがって
無意識に彼女の事を思うんだ

She's so hot, she's all I got

片方のPocketには iPod
セクシーな足取り I said 'Oh My God'
もう一度言うよ She's my girl

(Ey 'What's ya' name girl)
〜ねぇ、名前何て言うの

まっすぐ伸びたその足 (eh-ey)

(Make me Say Damn Girl)
〜くそぅ、彼女って呼びたいな

色んな所で party

(You know you got my game girl)

短いスカート 
それにホットパンツ
僕を弄ぶあの娘

Imma say this to you girl
〜彼女って言うつもりだよ

僕の心をときめかせる
あちこちで僕の彼女

息も止まりそう 
あちこちで僕の彼女

Holla at me shawty
〜ヘイ そこの彼女
世にも美しい

Girls girls girls girls
Girls girls girls
I like them girls

Walking down the street in the morning

あちこちで聞こえる
甘い声
きれいな微笑みひとつで
あっという間に僕の呼吸を奪っていく

She's so hot, she's all I got

そのまま体が君についていくよ

Let me be ya' lover
〜君の恋人にしてよ

お互いを知っていく
僕の心を躍らせる…あちこちで
僕の彼女

僕の息を止める…あちこちで
僕の彼女

Holla at me shawty
〜ヘイ そこの彼女
世にも美しい

Girls girls girls girls
Girls girls girls
I like them girls

僕たち一緒に Everyday

愛してるよ 
Like kim and kanye
〜キムとカニエみたいにさ

あまりにも優しく

It could be like more than lucky

僕の心を躍らせる…あちこちで
僕の彼女

僕の息を止める…あちこちで
僕の彼女

Holla at me shawty
〜ヘイ そこの彼女
世にも美しい

Girls girls girls girls
Girls girls girls
I like them girls

僕の心を躍らせる…あちこちで
僕の彼女

僕の息を止める…あちこちで
僕の彼女

Holla at me shawty
〜ヘイ そこの彼女
世にも美しい

Girls girls girls girls
Girls girls girls
I like them girls

僕の心を躍らせる…あちこちで
僕の彼女