2016 ROCK THE WORLD | ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ただの日記
ただの備忘録
ただただ、김준수씨が好きなだけ
(•ө•)♡


20160530 Release



2016 MelOn Premiere Showcase



2016 XIA 5th ASIA TOUR CONCERT “XIGNATURE”



2018 WAY BACK XIA CONCERT



2019 WAY BACK XIA TOUR CONCERT in Japan



XIA 2023 CONCERT Chapter 1:Recreation



XIA 2024 ENCORE CONCERT Chapter1:Recreation


♪ROCK THE WORLD

俺がステージに上がったら
それは爆竹みたいだ
まるで爆発しそうに
俺の引き金を引いて Woo

俺は夢中になる
君は俺を狂わせる
どちらからともなく

Driving me crazy Baby
I swears 
ブラックホールのように
俺に吸い込まれてこい

一瞬の油断も許さない
俺は Ai 
ほとばしる俺の血流に乗って泳いだ子供

And when you drop it low
I feel the earth start to shake
'we rock the world'

跳ね上がるその弾力
超越を重ねた速度
限界を感じない
決して俺を捕らえることは出来ない

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Hey girl you make the body stop
When you make your body rock

時には violin みたいな my body
リズムを弾いてくれ

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

まるで夢を見てるようだ
もう一歩だ
世の中に叫びたい

Let's rock it let it go

We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world

We g'on rock the world baby
僕らは怖くないさ 
明日が

we g'on make them girls crazy
that's that thang right thurr baby
Q Train's still goin' steady

相変わらず The Qはフクロウ
お前たちは一生ただ格好つけるだけだ

man I don't talk
I just go & get it 

俺が作る
俺の人生は聞こえない
お前の言葉は必要ない
他の言葉は u know

I started from rock bottom

ここまで来たんだから
駄目な事なんてない
心配するな
live now there's tomorrow

この世界 
it's all mine yea

跳ね上がるその弾力
超越を重ねた速度
限界を感じない
決して俺を捕らえることは出来ない

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

まるで夢を見てるようだ
もう一歩だ
世の中に叫びたい

Let's rock it let it go

We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world

Jump jump jump jump
Just little bit higher

Jump jump jump jump
Just little bit higher

Shake that body
Rock the world

let's Move that body
Rock the world

let's Shake that body
Rock the world

Let's go go
Rock the world Let's go

跳ね上がるその弾力
超越を重ねた速度
限界を感じない
決して俺を捕らえることは出来ない

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Hey girl you make the body stop
When you make your body rock

時には violin みたいな my body
リズムを弾いてくれ

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

Bring it bring it bring it down
Bring that ceiling down

まるで夢を見てるようだ
もう一歩だ
世の中に叫びたい

Let's rock it let it go

We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world
We g'on rock the world