リニューアル オブ バウの申し込み完了しました。

メールしてましたが、返事が来ないので、早起きしてアメリカに電話しました。私にとってかなりのチャレンジです。

ロゼッタストーンやQQイングリッシュで練習してきてたので、何とかとれました。嬉しいです。

Celebrations to Remember As the Consummate Host, Princess Cruises is committed to making your celebrations even more memorable onboard. With our exceptional collection of celebration packages and the special attention of our friendly crew, you can plan ahead to make any occasion unforgettable. Renewal of Vows Celebration Package Personalized Ceremony Floral Bouquet & Boutonnieres Commemorative Certificate One bottle of Champagne for your stateroom Chocolate-dipped Strawberries Two Princess Cruises Souvenir Glasses Framed Formal Portrait Godiva Heart-Shaped box of Chocolates Item #1103 – $225.99