Hell Claim 2曲目にした曲の歌詞が知りたい!

と何通かメッセージが来てたから
載せて差し上げようじゃないか叫び




虚像UNIVERSE

作詞 作曲 Hell Claim


Before you point your fingers, make sure your hands are clean.

Only I can change my life. No one can do it for me.


Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.

Perhaps the worst sin in life is knowing right and not doing it.


この世界に真実なんて存在するのか
今も「僕」であって「僕」じゃない 
それすらも気づかないまま

完全社会的 a brave knight
このまま時代に飲み込まれるくらいなら
get over
もう迷うことはない I'll kill right now.



Before you point your fingers, make sure your hands are clean.

Only I can change my life. No one can do it for me.


Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.

Perhaps the worst sin in life is knowing right and not doing it.


怖くて怖くて震えた声が僕の中で響く
いつまでもこのままじゃいけないと
さよなら告げた

この世界に真実なんて存在するのか
今も「僕」であって「僕」じゃない 
それすらも気づかないまま

完全社会的a brave knight
それが名誉なら僕は今ここで捨てよう
get over

この世界に真実は存在していたようだ
今も「僕」じゃない「僕」がまだ
それすらも気づかないまま

完全社会的a 
brave knight
このまま時代に飲み込まれるくらいなら
get over
もう迷うことはない I'll kill right now.