お久しぶりです~! -It’s been a long time! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。


今日、小田原での練習を終え、大宮駅に着いて改札を出た時のことでした!


  とり&Oさん「あ~っ!!」


エキュート大宮のクリスマス催事の時に毎年来て下さる、ショップの販売員Oさんが私のことを覚えていて声をかけて下さったのです!


  とり&Oさん「おっ久しぶりです~!!」


ハイタッチしてしまう私たち。笑顔で近況を交換し、とても元気をもらえました。


Oさんの笑顔パワーで、今週も頑張りますよ~♪


Good evening, this is Tori's writing.

When I finished today's rehearsal at Odawara and arrived at Omiya station's gate:

Tori & Ms.O "Wow!"

Ms.O, who comes to Ecute Omiya at the Christmas event every year, remembers me and called out to me!

Tori & Ms.O "It’s been a long time!!"

We gave high five each other and talked our recent state. So I was given so much energy.

Her smile will make me work well this week, too!


【今日の1枚♪】 -Today's photo
2015年11月28日の旭山のキングたち
【2015年11月28日(土)に旭山動物園で撮ったキングペンギンの親子です。ひなはこうやって親からえさをもらいます♪】

< A King Penguin father and his chick at Asahiyama Zoo on November 28. A chick is fed from his (her) parent like this picture! >