送別会! -A good-bye Party! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。


今日も帰りが遅くなった私。7月末で異動になる人の送別会を兼ねた飲み会でした。


4か月間という短い期間でしたが、新人ながら一生懸命に仕事をしてくれたI君。人柄もいいので、次の職場でもきっと元気に仕事をしてくれるはずです。


また一緒に仕事ができる日が来ることを願って、笑顔で送り出しました。I君に、幸多きことを!!


Good evening, this is Tori's writing. I came home late today, too. I attended a party which also means Good-Bye party to a co-worker who will leave from my office.

He has worked at my office for four months (It's short), but he worked so hard though he is a new employee. He is a sober person, so he will be loved at the next office, too. And he will work so hard.

I told him I hope I will work with him in the future again, and said good-bye with my best smile. God bless him!!


2015年2月23日の旭山のキングさん
【2015年2月23日(月)に旭山動物園で撮ったキングペンギンです。I君が次の職場でもすいすい仕事をしてくれるよう願っています!】

< A King Penguin at Asahiyama Zoo on February 23. I hope Mr.I will work smoothly at the next office!! >