今日の訪問地-その17- The 17th visiting place in 2015 | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日は私の誕生日でしたが、たくさんのお祝いのメッセージ、コメント、メールをいただきまして・・・この場をお借りして、改めて御礼申し上げます。


今まで、数えきれないほど多くの方に助けていただきましたが、こうして誕生日を迎えられたことを大変感謝しております。本当にありがとうございます!


で、そんな今日でしたが、普通に葛西臨海水族園を訪問し、小田原に練習に行ってきました。「普通」のありがたみを感じてきました~!


ということで、今日はみなさまへ私が頭を下げるべきなのですが、顔は出せないので代わりにこちらの方に。


Good evening, this is Tori's writing. Today was my birthday and many people send me messages, comments and e-mails......Thank you very much!!

I have been helped by so many persons and I could live happily, so I thank all persons!! Thank you very much, again!!

But as usual, I visited Tokyo Sea Life Park and then went to Odawara to practice. "Normal Life" is very important for me!

Therefore, I should bow today, but I can't upload my face's photo, so in place of me, this penguin will...... :-)


2015年3月14日の葛西のイワトビさん
【今日(2015年3月14日(土))、葛西臨海水族園で撮ったミナミイワトビペンギンです。私に代わって頭を下げてくれました(!?)】

< A Southern Rockhopper Penguin at Tokyo Sea Life Park on March 14. In place of me, he (she) bowed !? >