寝れない時に聴きたくなる曲

とても刹那

MJのPVでも一番好きな作品



I gave her money
I gave her everything
I gave her everything
Inside one heart could find
I gave her passion
My very soul
I gave her promises
And secrets so untold

And she promised me forever
And a day we'd live as one
We made our vows
We'd live a life anew
And she promised me in secret
That she'd love me for all time
It's a promise so untrue
Tell me what will I do?

And it's doesn't seem to matter
and it's doesn't seem it right
' cause the will has brought
no fortune
still I cry alone at night
don't you judge of my composure
'cause i'm lying to myself
and the reason why she left
did she find someone else ?


Chorus :
(Who is it?)
It is a friend of mine
(Who is it?)
Is it my brother?
(Who is it?)
Somebody hurt my soul
(Who is it?)
I can't take this stuff no more

I am the damned


金もあげたし
時間も与えた
一人の男の心の中に見つけられる
すべてを彼女に捧げた
情熱も注いだし
魂も捧げた
誰も知らない秘密を
教え約束もした

彼女は僕に永遠の愛を約束し
いつかは一緒になると言った
僕らは愛を誓い
新しい門出をするはずだった
いつまでも愛しているわと
こっそり約束してくれた
偽りの約束だったんだね
僕はどうすればいいんだい?

どうでもいいことだけど正しいことじゃない
気持ちだけじゃ
運は巡っちゃこないのさ
今も
僕は一人の夜に泣いている
平然としてる僕を裁く気かい
僕は自分に嘘をついてたんだ
なぜ彼女は僕を捨てたのか
他に恋人を見つけたのか?

(誰なんだ?)
それは僕の友達
(誰なんだ?)
僕のブラザーか
(誰なんだ?)
誰かが僕の心を傷つけてる
(誰なんだ?)
我慢できない、さびしいんだ

僕は最低の奴さ
死んだも同然だ
心に苦悩をかかえて
頭は死んでいる
お前は不正行為を行った
刑罰よ、どうか慈悲をもっておくれ

繰り返し

どうでもいいことだけど正しいことじゃない
気持ちだけじゃ
運は巡っちゃこないのさ
今も
僕は一人の夜に泣いている
平然としてる僕を裁く気かい
毎日思い悩んでるんだ
彼女は置手紙一つ残さず
飛び出していった