”Smile always ! いつも笑顔で!”from Ren & Koufuu | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

病気と闘っている友人への応援のメッセージを考えていて、AI, Chat GPTに聞いてみました。

I was thinking of a message of support for a friend who is battling an illness and asked AI, Chat GPT.

 

返ってきた答えは以下の通り。

Here are the answers that came back

 

心配しないで/don't worry.

頑張ってね!/do your best!

成功を祈ってるよ/wishing you success.

勇気を持って/be courageous.

頑張ろうね! /let's give it our all!

安心してね/stay calm.

応援してるよ/I’m cheering for you.

強くなれるよ/you can be strong.

明るい未来へ/towards a bright future.

がんばろう!hang in there!

 

このトピックについて英語の先生にも聞いてみました。

I also asked my English teacher about this topic and here are her answers.

 

返ってきた答えは以下の通り。

Here are the answers that came back

 

Stay healthy./健康でいること

Take care of yourself./自分を大切に

Smile always./いつも笑顔で

I can't smile without you./あなたがいないと笑顔になれない

I'm here for you./私はあなたのためにここにいる

Hugs and kisses!/ハグとキスを!

See you soon./また会おう。

Let's drink when you get well./元気になったら飲みましょう。

I will visit you soon./すぐに会いに行くよ。

I have a big heart waiting for you./大きな心で待ってるよ。

I miss your face./あなたの顔が恋しい。

I miss your laugh./あなたの笑い声が恋しい。

I miss your smiles/あなたの笑顔が恋しい

I miss you every day./毎日が恋しい

I miss talking with you./あなたとの会話が恋しい

I always remember you./私はいつもあなたを覚えています。

You are always in my heart./あなたはいつも私の心の中にいます。

You are always in my mind./あなたはいつも私の心の中にいます。

 

昨夜、サポーターズ限定の生配信をしたのですが、その時のチャットに、こんなフレーズもありました。

 

Don’t work too hard/頑張り過ぎないで

 

誰かを応援する言葉、結構いっぱいありそうですね。

 

Renのイラストでメッセージムービーを作ったのでアップします。

I made one message movie and uploaded it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

皆様の火曜日が素敵な1日になりますように。

またね

I wish you all a wonderful Tuesday.

See you soon.