山内惠介コンサートツアー2024・新潟県民会館大ホール・8年ぶり・大盛況 | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

#山内惠介コンサートツアー2024

#新潟県民会館大ホール 

#萬代橋夜景


大盛況のうち終了しました👍

新潟はディナーショーで毎年来ていましたが、コンサートは8年ぶりでした。


久しぶりという事と、色々な思いも重なり、惠介くんのトークや歌も熱量を感じるコンサートでした。


サプライズコーナーでは“一本刀土俵入り"を急遽バンド全員で演奏しました💪

バンド用に持ち歩いているプリンターと、クラウド上で管理するようにした楽譜ライブラリーがとても役に立ちました😃

とは言え、サプライズはほどほどにしてほしいですね😂笑。


信濃川のほとりや公園など、あちらこちらで満開の桜が咲いていて、とてもきれいでした。お花見などで人出も多く活気を感じました。


長年応援してくださっているサポーターの方から、バンドメンバーにお土産をたくさんいただきまして😋本当にありがとうございました!😁


次は

#伊勢崎市文化会館


引き続き応援のほどよろしくお願いします!💪


皆さまの月曜日が素敵な一日になりますように!

またね👋


#Keisuke Yamauchi Concert Tour 2024

#Niigata Kenmin Kaikan Main Hall 


The concert ended with a great success👍.

I have been coming to Niigata every year for dinner shows, but this was my first concert in 8 years.


It had been 8 years since my last concert. The concert was a combination of the fact that it had been a long time and my various feelings, and Keisuke's talk and songs were very passionate.


The surprise corner was a performance of "Ippon-Tachi Doyo-No-Iri" by the whole band on short notice.


The printer I carry for the band and the library of sheet music I've put in the cloud helped a lot 😃.

I hope the surprise is not too much though 😂 lol.


The cherry blossoms were in full bloom here and there along the Shinano River and in parks. There were many people out to see the cherry blossoms and I could feel the vibrancy of the place.


Also, we received many souvenirs for the band members from long-time supporters 😋 Thank you very much! 😁.


Next,

#Isesaki City Cultural Hall


Thank you for your continued support! 💪.


Wishing you all a wonderful Monday!

See you soon 👋