山内惠介コンサート2023 in 御園座、千秋楽。 | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

山内惠介コンサート2023 in 御園座、千秋楽。新歌舞伎座からスタートした劇場公演の最終日。大盛況の中、無事に終了しました。👍


アンコールで演奏したリクエスト曲"名古屋ブギ"。ギター1本でスタートしたイントロで、だいぶイジられましたが😁笑、バンドメンバーみんなが途中から参戦してくれて、ステージ上も客席も、笑顔がいっぱいでしたね。


惠介くんを先頭にバンドメンバーも全力を出し切り、とても良い雰囲気で千秋楽を終えることができました。ありがとうございました!😭


さあ次はサマーディナーショー!頑張ります💪😁





Keisuke Yamauchi Concert 2023 in Misonoza, the last day of the concert. This was the last day of the theater performances that started at the New Kabuki-za. The concert was a great success.


The encore performance was a requested song, "Nagoya Boogie. The band members all joined in the middle of the song, and there were lots of smiles on stage and in the audience.

The band members, led by Keisuke, gave it their all and the concert ended with a great atmosphere.

Thank you very much! 😭


Now next is the Summer Dinner Show! 

I will do my best 💪😁.