日英訳あり〜
100 cheeseburgers 🍔 12/31/2021



I saw so many homeless ppl in LA. And I just wanted to do something for them. My original idea was to give out cheeseburgers but ended up giving to people on the street. Even though those burgers are unhealthy, once you get it you would be happy right. I just wanted them to have a blast New Year’s Eve so that they welcome a New Year with full of happiness. It is a big deal in Japan people wishing them good luck on a New Year. 
ホームレスについて賛否両論はあると思います。
正直、
LAに行ってホームレスの数や実態には驚きました。

どこにでもいます。

彼らのために何かをしたくて、
「よし、バーガーを配ろう」



と思いました。
結果的には、ホームレス以外の人にもあげましたが、みんな嬉しそうでした。






何か思った時に、すぐに行動にしてしまう症状が今回は強く出ました😂

そのお金を募金したらいいじゃん、
とは思うものの、

そのお金がどこに行き誰に届くのかは分からないので間接的ではなくて、

今回のように直接自分の目で届くアイディアがこれでした。

ハンバーガーじゃくて、
チーズバーガーにしたのは、個人的に好きだからです。

こんな29歳髭親父に付き合ってくれた、

高校卒業したばかりのピチピチ日本人大学生には

感謝してます。

100個のチーズバーガーは3人でも重かった。
一人じゃ絶対持てない😂






自己満と年越し前に少しの幸を届けたかった、
それだけ😎


みなさんにも幸あれ!