Night view&Favorite song... 2014.4.10 | Favorite photograph 




Favorite Photography










Alicia Keys - New Day


歌詞がなんともいえなくて大好きな曲なんです♬


私の好きな部分の歌詞だけちょっとだけ紹介しちゃいます(*´˘`*)♡


Come alive, let's get, eh
生き生きとした人生を歩もう



I'mma live it loud like there's only one life
left to live it up, one life, left to live it up
私は全力で生きる、人生は1度きりしかないの
人生はたった1度しかないのよ


There's a feeling that I got that I can't give up
そこには絶対にあきらめたくないって気持ちがあるの


Feeling in my heart that I can't get over
でも私の心に存在するそれを乗り超えきれないって思う気持ちもあるわ


I know that it's coming like the sun come up
日が毎日昇るようにそんな日が来るのはわかってるの


Tell me do you feel like say, everybody say
毎日同じ日だと感じてるの?じゃあみんなで叫ぼう


Whether I rise or fall
私が昇りつめれるか、落ちるかはわからない


I'm gonna give it my all
ただ全力を尽くすだけ




最近また写欲が落ち気味で更新が遅れがちですが

ご訪問してくださってる方々には感謝の気持ちでいっぱいです

本当に(。uωu)ァリガト♪