♪Pentatonix〜“The Prayer”



I pray you'll be our eyes
And watch us where we go
And help us to be wise
In times when we don't know
Let this be our prayer
When we lose our way
Lead us to a place
Guide us with your grace
To a place where we'll be safe

神様、どうか私たちの眼となり
私たちの行先をお見守りください
私たちがどうしたらよいか
途方にくれた時
賢明でいられるようお救いください
ここに祈りを捧げます
道を見失った時
神のご加護で私たちを平安の地へ
お導きください



La luce che tu dai
I pray we'll find your light
Nel cuore resterà
And hold it in our hearts
A ricordarci che
When stars go out each night
L'eterna stella sei
Ooh oh
Nella mia preghiera
Let this be our prayer
Quanta fede c'è
When shadows fill our day
Lead us to a place
Guide us with your grace
Give us faith so we'll be safe (Safe)

あなたの導きの光を見出せますように
その光を心に灯せますように
夜ごと星が消えゆく時
ここに祈りを捧げます
闇が時代を覆いつくす時
神のご加護で私たちをお導きください
心安らかにいられるよう
私たちに信仰をお与えください



A world where pain and sorrow will be ended (Will be ended)
And every heart that's broken will be mended
And we'll remember we're all God's children
Reaching out to touch Him, reaching out to the sky (Sky)

痛みも悲しみも消え去った世界で
すべての傷ついた心が
癒されることでしょう
そして私たちはみな
神の子どもであることに気づくのです
神に届くよう
天に向かって手を差し伸べながら



We ask that life be kind
We ask that life be kind
And watch us from above
And watch us from above
We hope each soul will find
We hope each soul will find
Another soul to love
Another soul to love

人生が優しさに包まれたものであるよう
空からお見守りください
どうか人々の魂が別の愛すべき魂と
出会えますように



Let this be our prayer
Let this be our prayer
Just like every child
Just like every child
Needs to find a place
Guide us with your grace
Give us faith so we'll be safe
Needs to find a place
Guide us with your grace
Give us faith so we'll be safe

ここに祈りを捧げます
ただ子どものように
どうか平安の地へ
神のご加護でお導きください
心安らかにいられるよう
私たちに信仰をお与えください

(私訳:みゅみゅ)