Minah(민아) [Girl's Day] - I am a woman too Cover | 小悪魔 Gyaru!!! (=^u^=)

小悪魔 Gyaru!!! (=^u^=)

私はブラジルの女の子です。私の猫ちゃんが大好き! ... Can you forgive my mistakes in japanese? ^-^

Hihi ~!
ヒヒ〜!


Old cover that I would record in 2015, but for several personal reasons, I couldn't record it and I also didn't have the spirit to do it ... 

私が2015年に録音する古いカバーですが、いくつかの個人的な理由から、私はそれを録音できませんでしたし、私もそれをする精神を持っていませんでした...

 

However finally, after two years, already almost forgetting the choreography completely, here it is! I hope you like it! ^^

しかし、最終的に、2年後、すでに振り付けを完全に忘れてしまった。 気に入ってくれるといいな! ^^

 

Japanese by translate! I'm really sorry for any mistake!(_ _。)

よる日本語に訳します!私は、任意のミスのために本当に申し訳ありません!(_ _。)