おはようございます!今日も雨ですね~
I'm feeling down &not happy. 
4/18 6:40
I can not stop crying.4/18 7:01
Thank you for Peta!!おやすみなさい!
4/20 5:05
I'm watching ニコニコ生放送 .....

4/20 19:57
klinの育て方。1.三食きちんと食事を与えて下さい 2.繊細なので言葉は選んで使いましょう 3.成長すると万能執事になります 成長するのが楽しみですね。 http://shindanmaker.com/38948 #sodate
4/20 23:02
I'm hungry ..... Take some snacks before I go to bed.4/21 2:15
おはようございます!!Sunny Day
YA~~~~~
4/21 7:42
Now I'm watching JIN-仁4/23 23:25
>>もっと見る
Good morning !ごめんね。心配させてしまって。
Macaron !!!! Who give it to me?



Good night
ご馳走様でした 
晚安 ! Good night !!






行って来ます !

)