おはよう ~ 
11/29 8:41
Hi ~ 王子様 , Nice to see You again 
11/30 20:42
Good morning !!12/2 6:45
過了鬱悶的一天後,我想我該振作起來....
12/4 7:35
hi ~ all !! おはよう ~~ 

12/4 7:37
How will the memory fade away ? How to forget it ?12/4 13:07
>>もっと見る
おはよう ~ 
Hi ~ 王子様 , Nice to see You again 
Good morning !!
How will the memory fade away ? How to forget it ?