ということで、終了までの間、不定期で各コラムの終了記事でも書くか・・・( ´∀`)ナンテナ
とか言っとりますがね、実は何処か知らんが、Nic Ferroni さんっていう外国人の人からメッセンジャー来てね、ハイパーのこと教えろと。。。Σ(´□` ) ハゥ
つう事で、ハイパーの写真載せちゃるよ~っとか、気安く約束しちゃったもんだから書く羽目になったのね。。。(; ゚ ロ゚)アホカ
では早速、今PCに残ってる写真を載せて、各部の説明を英語で書いちゃうのだ。。。(p´;Д;`)q ガンバ
NSR50 frame + 2008 CRF250R Engine with 269cc bore up kit.
Ohlins Rear shock + ACUTO Original Aluminum Swing
arm + OVER Forging Wide Wheel kit + ACUTO Original
Down Muffler + Wave disk
RS125R Upside Down Front Fork + Brembo Brake
Master Cylinder + CBR600RR Throttle Unit +
MICRON 3 Digital Meter + VOLTEX CDI Unit +
Auto Shifter Kit
ACUTO Original Oil Catch Tank & Seat Holder
NSR50 Step & Aluminum Back Step Plate +
Overturnable Brake Pedal
I've cut normal brake pedal and welded tip of CRM50 Brake pedal.
Original Reverse Shift Linkage & Shifter Sensor
TTS Original Handle Bar Holder
Changing right fork spring harder 0.55kg to adjust for hard braking.
VOLTEX CDI Unit + RS125 Aluminum Radiator
Assign 1 setting from 8 different settings and you can change preferred
setting and normal setting with handle switch.
RK 415 Racing Chain + Sprockets
OVER Forging Wide Wheel + Brembo 4 Pod Carriper +
Floating Frond Brake Disk
ZCOO Brake Pads for Brembo
My favorite..
Adjusting brake pads for floating brake disk.
Cutting brand new pads to avoid contact to floating pins.
まぁ~、こんな感じか・・・【゚Д゚】ハァ?!
品名をズラズラと羅列しただけです。。。
Σp(`□´)q ナニィィイイイ!!
サ~セン
いじょ。