23日 Hi, Jaaapaaan:)) #日本 #帰国 #カナダから #カナダ留学  | Going My Way!!! - カナダ高校留学日記-

Going My Way!!! - カナダ高校留学日記-

みんなが知ってるあの女の子が
なんと、カナダの高校に入学することに!!
そのために日記を書くことになったみたいΣ(゚Д゚;)

そんなかとーがみんなに
世界のこと発信しちゃうよ('∀'*)

旧 I LiKE Me(*'-'*) カナダ正規高校留学


7月10日に、ついに、日本に帰国しました!!


On July 10th, I finally came back to Japan:)) Yaaaaas!!




今年は、お母さんが忙しかったため、うちの妹が空港まで迎えに来てくれて、ふたつあるスースケースも、楽に家まで運ぶことが出来ました!\(^o^)/♡ 空港では、私が日本にきたら空港で絶対に食べるコンビニおにぎりをゲットして、バスに乗って家の最寄駅まで帰って行きました。

My sister was waiting at the airport for me!!! It was very nice of her because I had two suitcases, so I needed someone to take one suitcase. We walked around the airport, but I couldn't find anything... except I had my favorite food, rice-balls!! They were sooooo goooood:D))
Then, we went back to our hometown by using a bus and a train. From the airport to our house is kind of far. HOWEVER, THE BIG NEWS IS THAT I DID NOT FALL ASLEEP ON THE BUS!!! I think my sister kept talking to me, and I didn't decide to ignore her, so you know... that's why I didn't fall asleep!!

HOOOOME SWEEEEET HOOOOME!!!
(I can't put a picture of my house because I don't want to do it. )

私の母は、もうすでにお仕事から帰ってきていて、
おうちで待っていてくれました。

My mom was already at our house(she was working on this day). I said hi to her, and I checked what changed in my room and stuff,, but nothing has changed lol

そして、スーツケースを上に運んだり、私の部屋がどれだけ汚くなっているかみたりしたあとに、お友達が働いているというお寿司屋さんに行こう!ということで(毎年恒例になりつつあります。)、一緒に行きました!


We decided to go to a sushi place, because that's what we do when I come back:))



ママと私です♡
My mom and me!!

お寿司はとっても美味しくて、働いているお友達にもあえて、とってもよかったです。
The sushi was awesome!!! My friend was working there, so it was nice to see him lol


そんなかんじで、次の日、土曜日は、
朝~カラオケに行くという、時差ボケ知らずの私です。

sooooooo.. yeah! then next day, I went to KARAOKE with my mom for five or six hours. I think..

五時間くらい朝~フリータイムでママと一緒にいたんですけど、
最初の二時間くらいは、本当に声がでなくて辛い思いをして、
あとになるにつれて、どんどん歌える感じになってきて
いつもの私が戻ってきたなあという感じでした!笑

hahahaha for two hours, i couldn't sing tho... :(

カラオケのあとは、妹も合流して一緒にうどんを食べに行きました!
写真はないのですが、とっても美味しかったです!!
After we did karaoke, my sister joined us, and we went to eat UDON for lunch.
IT WAS delicious!!!

そして、食べたあとは、やや地元のお祭りに行きました!
theeen, I went off to Japanese festival lol

小学校の頃のお友達と一緒に行ったのですが、
とっても、楽しくて、やっぱりこの人たちは、
いつもおもしろいなあと思いました。笑

ほかの子たちにも、すごい会いたくなって、
早くあいたいーーってかんじです笑

I went there with my elementary school friends.
it was also nice to see them. They are always fun.

そして、日曜日なんですが・・・
覚えてないんです。

Sunday,, I don't remember tho... what did I do??? I did something.... but I don't remember...

THIS IS WHY I HAVE TO WRITE MY BLOG EVERYDAY!!


ということで、次のブログは、
7月13日~なにがあったか
書いて行きたいと思います!!\(^o^)/


英語の間違いごめんなさい。
今週までにいろいろ間に合わせたいので、
急いで更新しています笑