WAGAMAMAのケーキをいただきました。

絶品のクリームブリュレ、とってもクリーミーでお口の中で溶けるようでした。

チョコレートのプディングもいただいたのですが、おいしすぎて、写真に撮るの忘れてしまいました…

今度ぜひ行ってみたいです!

Tさんどうもありがとうございました。


Miss. T. brought me cakes from "WAGAMAMA" King street West.

It was first time I've tried cakes from "WAGAMAMA".

This Creme Brulee is impressively rich and creamy, yet not too sweet!

She had got a Chocolate pudding, but I forgot to take a photo since it was so dericiouse and I finished it rihgt away!


金魚桜のToronto徒然猫じゃらし-Wagamamaのケーキ

冬物のブーツを磨いて、片付け、夏のサンダルを準備しました。

となると、足の爪も何とかしなくっちゃ、サンダルが履けません!


I've shined and put my winter boots away, then organized summer sandals.

Now I need my toe nails done!

金魚桜のToronto徒然猫じゃらし-夏のサンダル

ペディキュアもせずに、急いで塗りましたが、取りあえずサンダルが履けます。

I was in a hurry, so it is just a toe polish done with stones.

But as long as my toes are presentable, I can start wearing Summer Sandals!

金魚桜のToronto徒然猫じゃらし-サンダルを履くために。。。