こんにちは!

 

Hi, thereびっくりマーク

 

 

アンジュレート氣導法を学び実践する氣導士Miwaですスター

 

It's Ki-Healer Miwa here!
 

 

 

☆アンジュレート氣導法を教えてくださる中山景雲先生のブログはこちらです!

 

Go to the master, Mr. Keiun Nakayama's Harmonic Undulation Ki-healing blog from Here!

 

 

 

 

 

 

 

 

6月になりましたね爆笑

 

Time flies and it's June already!

 

 

 

気温が急に上がったり下がったりしていますが

体調はどうでしょうか??

 

The temperature's been going up and down recently 

but how are you coping with it?

 

 

 

自律神経を整えるには

太陽神経叢が集まっている胃(第3チャクラ)の辺りに手を当てて

じーっと30秒ほど数えるといいですよグッキラキラ

 

In order to regulate the autonomic nervous system,

just put your hand around the stomach (Soler Plexus Chakra) and count 30 seconds. It'll work!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

さて今回は、

私がつい先日体験した氣のお話ですスター

 

This time,  

I'd like to talk about an incredible experience with Ki-energy.

 

 

 

 

 

前置きとして…

 

私は小学校6年生の就学旅行で

突然1点が見えなくなり

人生初めての"閃輝暗点"が始まり

そのあとひどい頭痛に襲われましたえーん

 

Before we go, 

I need to tell you this as an introduction...

 

When I was 12, on a school excursion, 

suddenly, a part of my eye sight went blank, 

and this was the first time I had flittering scotoma,

then very severe migran headache stroke me.

 

 

 

 

それから37年間

いつ閃輝暗点が始まるかと

怖くて怖くていつもびくびくしていましたキョロキョロアセアセ

 

Since then, for almost 37 years, 

I've been so scared to have that again. 

 

 

 

 

 

つい先日の氣の実践会中に勃発しまして

「来たーガーンガーン

早くお薬を飲んで寝ないとアセアセ

と思い、

ズームを退出したいと伝えたところ

みんなで氣を送りましょうと提案いただき、

先生と氣導士のみなさんが氣を送ってくれましたお願いキラキラ

 

The other day,  

when I joined the online group training of ki-healing,  

it suddenly started!

I wanted to leave zoom but Nakayama-sensei (master of Ki-healing) and other Ki-healers sent me Ki instead.

 

 

 

 

 

 

正直に言うとその時は

「いやいや、このひどい頭痛が送氣でなくなるわけがないショボーン

と愚かにも疑っていました

 

To be honest, 

I was doubtful that the Ki-energy could heal this terrible headache...

 

 

 

 

 

するとどうでしょう!

 

But, guess what happened next!?

 

 

 

 

なんと頭痛が来なかったのですびっくり!!

 

 Migraine headache didn't strike me!!

 

 

 

 

 

 

これにはもう驚き

同時に感動しました目クラッカー

 

This was just unbelievable!

 

 

 

 

 

実践会が終わって

とうとうこの痛みにおさらばできたことに

安堵と喜びでうれし泣きしました笑い泣き

 

After the training, 

I wept tears of joy, 

and I realized that I was finally relieved from this suffer.

 

 

 

 

 

 

この日を境に

氣への信頼度が120%になりました愛飛び出すハート

 

From this moment, 

I became to trust Ki fully.

 

 

 

 

 

改めて

氣という大船に乗って出帆したことを実感した瞬間でもありました船ダッシュキラキラ

 

And from this day, 

I started my life with Ki in a true sense.

 

 

 

 

 

 

 

 

現役通訳者・悟る英語コーチのブログ はこちら下矢印からどうぞ飛び出すハート

 

 

Go to my another blog, English coaching blog, from here!上矢印

 

 

 

 

 

 

 

最後まで読んでいただきありがとうございます照れお願いピンクハート

 

Thanks for reading!

 

 

 

それではまた~バイバイ爆  笑音符

 

See you soon!