(1:55〜)





I overthink and still forgive

I lose my phone and place my bets


考えすぎて、でも許してしまうの
電話は失くすし、賭けはするし






and

I never catch the train on time悲しい


時間通りに電車に乗れないし💦






always 30 minutes behindえーん

いつも30分遅れ






Your worries ain't seen nothin' yet


あなたの心配なんて、まだ序の口












But(なのに、)


You love me

You love me.



あなたは私を愛してる

私を愛してる










Why
the HELL
You LOVE Me so?


いったい
なんで私を?
まじで⁉︎(←スラング真顔




When
you could have
anyone else?


あなたなら他の誰でも
手に入れられるのに
(譲歩ウインク












Yeah, yeah,



he loves me,

he loves me



彼は私を愛していて、

私を愛していて






and



I bet

he never lets me go


手放す気はないみたい不安






and(いつも)



shows me

how to love myself


自分を大事にすることも教えてくれる不安






Cause, Baby,



the best part of me


is


you







Lately,


everything's making sense


too




Baby,


I'm so in love


with


you.











































thirty 「switch」の発音

発音記号 θə'ːrti


too difficult to pronounceゲロー




サーティニヤニヤ



















Switch!