こんにちは、Kentoです。

先月、はじめて社会人サークルに参加してきました。

参加した理由は、学生時代からの友達もいますが、もっと人脈作りをしたいと思い初めて社会人サークルに参加してみました。

初めての参加だったので少し不安と緊張していましたが、社会人サークルの皆様がとても良い方だったのですごく楽しく参加することが出来ました。

今回参加したイベントは成田観光というイベントに参加しました。バス

私は千葉県は海ほたるや、東京ディズニーランドは行ったことはありましたが、成田は初めて行きました。

成田と言えば、うなぎが名物とのことでしたのでうなぎを食べてきました。

久々にうなぎを食べましたが出来立てホヤホヤで油も乗っていてすごく美味しかったです!!爆  笑

その後は成田を軽く観光し、帰路につきました。

また機会があれば社会人サークルに参加したいと思います。

成田もまた行きたいです!!!!

 

Hello, I'm Kento.

Last month, I joined a social circle for the first time.

The reason why I participated was that I had friends from my school days, but I wanted to make more connections, so I joined a social circle for the first time.

It was my first time participating, so I was a little anxious and nervous, but everyone in the social circle was very nice, so I was able to have a lot of fun participating.

The event I participated in this time was an event called Narita Tourism.

I had been to Umihotaru in Chiba Prefecture and Tokyo Disneyland, but this was my first time in Narita.

Speaking of Narita, I heard that eel is a specialty, so I ate eel.

It's been a long time since I've eaten eel, but it was freshly made and had oil on it, and it was very delicious!

After that, we did a light sightseeing in Narita and headed home.

If I have the opportunity again, I would like to join a social circle.

I want to go to Narita again!!