futterwhacker dance | Kekeオフィシャルブログ「Forever Captured」Powered by Ameba

futterwhacker dance

Hellllooo みんなさん!お元気ですか?
私は元気ですよチョキ!!
今週はMilyと遊びました!
とても楽しかったですよ!いつもMilyちゃんと遊ぶのが大好きですキラキラ

Kelleyのブログ

NYLON JAPAN 6th ANNIVERSARYのパーティに行きました!

Kelleyのブログ

Limaも一緒でした!

たくさん人を会いました!Also 友達にまた会いましたよ~!

今日は渋谷に行って...
Erin Wasson x RVCAのジーンズを探して...
やっと買いましたよ!
ずっと買おうかどうかまよっていました。。。So happy I got them!

Kelleyのブログ

おなかがすきました~。。。ごはんを作ります!
Love you all ;)!
xoxo

Kelleyのブログ

English:
Hey guuuys!
This week I met up with Mily and we went to go eat sushi.
Loved seeing her again! Haven't seen her in ages!

Lima and I went to the NYLON JAPAN 6TH ANNIV. party at Le Baron Paris.
She's hilarious! We had a lot of fun, I got to meet tons of cool new people and see some friends I haven't seen in a while.

Theeen today I finally bought these jeans I've been looking at for a while.
Erin Wasson x RVCA's!!
I had to look so hard to find my size.....
You'd think that because it's Japan they would carry this size but nooooo - I had to look hard!

Anyway hope everyone's doing GREAT :)!
love ya!
xoxo