Patience is the key | Kekeオフィシャルブログ「Forever Captured」Powered by Ameba

Patience is the key

Hello everybody! お元気ですか?
今日はちょう楽しかったですよ~! おそい起きってコーヒ飲んでシャワーをあびて出かけました!

スターバックスに行きました!

Kelleyのブログ

私のfood!!
このヨーグルトがちょうおいしかったですよ!何かプリンみたいです。。。明日食べます!

Kelleyのブログ

これも食べました!このチョコレートは毎週食べます! みんな! 食べましたか?


Kelleyのブログ

今まだhoping and wishing :)!

xoxo

So today was so relaxing! I woke up late, had coffee, checked some stuff on the computer,
and then went out!
That yoghurt (above) tastes really incredible and it's really healthy for you! So yummmmy! I'm definitely eating it tomorrow again!

So i'm still hoping, I really wish I could be patient but if you've got a dream, it's hard to be
patient!

Love you all, muah!
xoxo