フットサル日本女子代表のスペイン遠征から帰国しました。
スペイン代表との親善試合は1分1敗という結果でしたが、非常に収穫の多い活動となりました。
海外遠征は3年ぶりでしたが、選手たちはこの活動で確かな成長を示してくれています。
これは間違いなく、チームやリーグ戦における日々の積み重ねが作り上げた1つの成果です。
今まで以上に競争力が高まり、来年は更に良い活動ができる事を願っています。

I just returned from the Japan Women's National Team's trip to Spain.
The result was not best, but it was be special experience that against Spain N.T.
Oversea expedition was after 3 years, but players showed big grow during this activities.
Definitely, this result from stacking in dayly teams and league.
I hope that there will be more competition and have even better activities next year.