181018.jpg
 

昨日までU-18日本女子代表の活動として、ユースオリンピックに帯同してきました。
結果は銀メダルでしたが、フットサル界にとって歴史に残る1ページになったと思っています。
私達はこの経験を日本フットサルの将来に活かしていかなければいけません。
期間を通して、沢山のご声援やサポートをありがとうございました。

 

Until yesturday, I went to Youth Olympic Games with U-18 women's national team.
The result was silver medal, but I think it's very important one page for our futsal history.
We have to take advantage this experience for the Japanese futsal future.
Thanks for lot of cheers and supports everyone.