Thanks to everyone for helping.
I got a Pedigree Award at  A,Cocker.
I was able to achieve one of my goals since starting a dog show.






Thank you very much, Hiro, the handlers and friends from overseas, and the judges who chose Prince.
I and Prince are very happy people❤️❤️❤️








I have many more goals, so I will continue to do my best while enjoying myself.

Thank you all❤️







皆さんに助けて頂いたお陰で
A.コッカーでペディグリーアワードを頂く事が出来ました。
ドッグショーを始めて目標の1つを叶える事が出来ました😭❤️

ヒロ君を初め、海外のハンドラーや知人
選んで頂いたジャッジの方々
本当に本当に有難うございました。
私もプリンスもとっても幸せ者です。

まだまだ目標がありますので、これからも私らしく楽しみながら頑張りたいと思います。

BISS, INT.CH , CH (AM,JAP,KOR,CKU,PHI,MYS) , GCH (PHI) , APAC CH , SEA CH , PW'18 ,WW'19 , AAOW'19 , MW'19 , PW'20 
ENCORE'S N KAZUYO QUEEN I 'LL DO ANYTHING

CN : PRINCE (プリンス)