No . 1 | DJ KAZMA BLOG
Blog 久々す…
なんとなくまた始めようかなって


最近は撮影にDJばかり
考えるとこも悩むことも沢山あります


そんな中
やはり癒してくれるのは音楽


とゆうわけで
これからは自分の独断で良いと思う曲などを紹介していきます!


1発目は自分の一番好きな曲からで!
最近の現場でのDJではほとんど使用しているかも知れないす
思い入れも深く、自分とDJ PONTA で組んでいるEDM UNIT「JESUS」
でもかなりのHAVY PLAY中


知ってる方も多いかと思いますが
知らない人は是非1度ご視聴してみてください^^











「Live For the Night / Krewella」


I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'till I'm free falling
I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'till I'm free falling (Falling)

'Til I'm free falling (falling)

I live for the night

I am tryna holla
Got that ink up on my collar
Drinkin' 'til there's nada
Isn't whiskey, I don't bother
My bitches ain't no dimes, they be motherfuckin' dollars
So we stack our drinks up high, skyscrapin' 'til we taller
Ring ring, hit that up, show that universal love
If you bleed that red blood, dance until you get enough
Ring ring, hit that up, show that universal love
If you bleed that red blood, dance until you get enough

I'mma do what I want, whatever
I'mma rage 'til the dawn, all-nighter
Don't hold your breath, you know I'll sleep when I am dead

I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling
I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling (Falling)

I live for the night

Free falling

I'm the Grim Reaper when I'm blaring out your speaker
Killin' off the weaker, welcome to the final feature
My head is in the clouds, you can say that I'm a dreamer,
But I bang it super loud, turn that bitch into a screamer

I'mma do what I want, whatever
I'mma rage 'til the dawn, all-nighter
Don't hold your breath
You know I'll sleep when I am dead

I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling
I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling (Falling)

I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling
I live for the night, I live for the lights
I live for the high 'til I'm free falling
I live for the night



夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめて、そこから空中にダイビング
夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめるの、そこから空中にダイビング
(下へ、下へ、下へ)
そこから空中にダイビング(下へ向かって)
夜こそ私の世界

大声でさけんでみるの
ワタシ色に染めて
飲み明かすのよ ボトルが空になるまで
ウィスキーじゃなくても 全然オッケー
安く見ないでね みんな 結構 かなりのものよ
空のグラスを 高く 高く 積み上げて 

ねえねえ 楽しくやろう 皆一つになってみせてよ
赤い血潮が流れてるなら、 踊りまくろう最後まで
ねえねえ 楽しくやろう 皆一つになってみせてよ
赤い血潮が流れてるなら、 踊りまくろう最後まで

やりたいことをややるの なんであれ
浮かれて騒ぐの 一晩中
息を止めないで
知ってるでしょ 眠っちゃたら死んだも同然


夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめて、そこから空中にダイビング
夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめるの、そこから空中にダイビング
(下へ、下へ、下へ)

そこから空中にダイビング(下へ向かって)
夜こそが私の世界

スピーカーから鳴り響く 私の声は死神のよう
ついて来れない子は置いてくよ これからがメインイベント 
イメージはどんどん広がるの 夢見てるって言われても 
派手にやるわよ 女が弱いなんて 言わせやしない

やりたいことをややるの なんであれ
浮かれて騒ぐの 一晩中
息を止めないで
知ってるでしょ 眠っちゃたら死んだも同然 

夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめて、 そこから空中にダイビング
夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめるの、 そこから空中にダイビング
(下へ、下へ、下へ)

夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめて、 そこから空中にダイビング
夜こそ私の世界 ライトが生き甲斐
もっと昇りつめるの、そこから空中にダイビング
(下へ、下へ、下へ)
夜こそが私の世界