i used to feel my heart leap up

in spite of the little things

itd be a lie to say

im enjoyin bein bored

and the rain was my tears

and the sky was my mood

I can't love her anymore just like before


all my memories are shit

only pangs of regret

i am still the same


if only luck were on my side

maybe im paranoid

i cant get my head around her behavior now

have no cozy place to be

and no hole to crawl in

theres something wrong with the left side of my bod


all my memories are shit

only pangs of regret

i will never be saved

all my memories are shit

only pangs of regret

thank u with all my heart

for makin me feel like this


あの頃は、どんな事にでも胸を弾ませれた

退屈を楽しんでるなんて言ったら嘘になる

雨はオレの涙で、空はオレの気分だった

もうオレは以前の様に彼女を愛せない


思い出はただのゴミ

後悔でしかない

やっぱちっとも変わらないな


運には見放されっぱなし

気にし過ぎかな

オレには彼女の行動が理解できない

居心地の良い居場所なんてないし

隠れる穴もない

左側には違和感


思い出はただのゴミ

後悔でしかない

オレはもう救われない

思い出はただのゴミ

後悔でしかない

こんな気持ちにさせてくれて

ほんとありがとな!