皆さんがネリウムを使用すると、どのように変わるのかを体験者に聞いてみましょう。

フィリス・アンダーソン さん



30年間以上にわたって、肌のお手入れに5種類の化粧品を毎日のように

使っていました。それに加えて、アンチ・エイジングのクリームも、

昼と夜に使用していました。

ネリウムを紹介された時、もちろん肌が改善されよくなることを望みました

が、長年のお肌の入念なお手入れの経験からそれほどの変化は望めない

と思い、使用前の写真を取られるときには泣けてしましました。




ところが、なんということでしょう! 使い始めて3週間以内に、大きな変化が


現れました。


使用後の写真を見みせらると、私は我を失いました。


私の家族や友人も驚いています。


それまでの洗顔用品、モイスチャークリーム、日焼け止め、など5行程を、


ネリウム1本で代用できました。


若返り、美しくなり、そして微笑みが増えたのがわかり興奮しています。


週ごとに、さらに手ごたえを感じています


化粧しないでスッピンで外出することも、怖くなくなりました。


ネリウムを使う前には、考えられなかったことでした。


感謝、感激。ありがとう、ネリウム!







My Nerium Story

I have taken care of my skin for over 30 years, using a 5 Step Skin Care Program, as well as an additional anti-aging day and night cream. Then I was introduced to Nerium. I cried when I took my before picture, and was hoping for some positive results, although I didn't think the product would really make that big of a difference, considering everything I was already doing for my skin. I was so wrong! Within less then 3 weeks I thought I was seeing major changes, so took an after picture. I was blown away, and so was my family and friends. Nerium has replaced all but a cleanser, moisturizer and sunscreen. I love my skin, and each and every week see even more improvements. I am thrilled with the results, I know I look younger, feel more beautiful, and smile a lot more! I even have the confidence to run errands without makeup. Something I NEVER would have done prior to using NeriumAD. I am more then ecstatic! Thank you Nerium!