Arabaki Rock Festival | KATオフィシャルブログ「California & Music life」Powered by Ameba

Arabaki Rock Festival

土曜日は2つ結婚式と逗子海岸でライブがあったのでバタバタしながらあっと言う間に一日が終っちゃった!

朝は友達の Summer & Yoichi が結婚して本当に素敵なしきでした。
式中に私は "Follow you" と言う曲をリクエストされて歌いました。

On Saturday I played at two weddings and played a gig in Zushi so the day went so quickly!

In the morning I played a song called "follow you" for Summer and Yoichi during the signing of the certificate.

その次は
beach wedding!
辻堂の海で Meiko and Ryuichi さんが浜辺で結婚パーティーをしました!

Next was a beach wedding at Tsujido!!

photo:05



そこでは "All you need is love" を歌いながらカップルをパーティーへ迎えました。
めいこさんは白いビキニトップと白いシーツを腰に巻いて、2人とも島のカップルに見えました。

I sang all you need is love and invited the couple on to the beach!
Meiko wore a white bikini and white sheet around her waist and the couple looked like a cute island couple!

その後は逗子の Surfers でのライブでした!
まさと二人~! 逗子の皆は最高!!!

After that was a show at Zushi Surfers!! I love all the guys out at Zushi!

photo:09



ライブが終ったら仙台まで移動して、夜中に Hinatabocco リハをやりました。
After the show I went to Sendai and had a midnight rehearsal with the Hinatabocco band.
今回のライブは新メンバー QUATTRO の二人~!


8/28 ARABAKI ROCK FESTIVAL

このフェスは初めて行って、初めて出演したけど本当にこう言うフェスが好きです!!
大きいけど大きすぎず、凄くもりあっがって、皆が楽しんでるのを見て本当に楽しくなりました。

What an amazing festival this one is! It was the first time I went and played but I was so impressed! Everyone looked like they were having so much fun!

バックステージでの屋台最高でした!
fish that was being served back stage!

photo:04



Yakiniku party after the gig with some of the other bands!!
ライブ後は NCIS の皆と一緒に焼き肉食べました。

photo:06



Asian Kung Fu Gemeration のライブも
ちょっと見れて。

photo:07



私達も Hinatabocco live が終わった後、 メンバーと DJ井之上さんと写真撮りました!

$KATオフィシャルブログ「One step at a time...」Powered by Ameba

Ai chan caught a dragon fly!

photo:02



凄くバタバタした週末でしたが本当に楽しくて、最近東北に行けるチャンスが増えて色んな素敵な人と出会えて嬉しいです!

Even though the day went so fast it was so fun and I've been so blessed to be able to go back up North so many times this year!!


今週はバイトしてない時はずっと家で練習したり、曲作っています!
This week I have been practicing and writing songs!!

これは声をレコーディングしてピッチが見えるから、今は厳しく自分の
ピッチを直そうとしています!
This is a software that can show me exactly where my pitch is so I am using this to work at improving my pitch more!!

I still feel so far from who I want to be but I am learning to accept and love where/ who I am on the path to where I'm going.ニコニコ

まだなりたい人には全然なれてないけど、毎日今の自分を受け入りながら一歩一歩進んで行きたいな!

photo:01