来ちゃったし、ライブだし!笑 | KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

来ちゃったし、ライブだし!笑

どうもです~~!!!!!
久しぶりだね!笑
最近バタバタしすぎてブログ書いてなかった・・・
ゴメンね。

でもね、来ちゃったの・・・東京に。笑

そうなんです!!現在、東京にいます!
今回も2週間こちらにいます。

しかも!!!
今夜、青山のレッドシューズでゲスト出演します!!!!!!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

SOLD OUTになりましたが、当日券は少々あるみたいです。

昨日と一昨日はこのライブのリハーサルに行かせてもらいました。
マジで(マジで!)ヤバいライブになります!!!!!

是非遊びに来てね。

ライブに来れる方、今夜会おうぜ!

Rock On~

KATEI


Hey everyone~!!
It's been a while since my last blog entry.
I've been so busy...all over the place...
sorry.

But talking about all over the place, I'm currently in...
TOKYO!!!! haha

Yes, I'm back here in Japan for 2 weeks!!

PLUS!!!
I'll be performing as Special Guest tonight at RED SHOES Rock Music Bar!!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

Tickets are SOLD OUT!
But I hear there will be some tickets available at the door.

I was very fortunate to be at the rehearsals yesterday and the day before
for this gig.
Man... this show is GONNA GO OFF THE ROOF!!!!!
If you are in Tokyo tonight, make sure you don't miss this show!!!!

Hope to see you all there tonight!!


Rock On~

KATEI