Music Party in Melbourne。。。。。 | KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

Music Party in Melbourne。。。。。

昨夜は友達のホームパーティーに行ってきました。
25人ぐらいの集まり、8組のミュージシャン。
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
食べ物とお酒をenjoyしながらミニライブも!w

オレは自分の曲を2曲、そしてArmfieldとして2曲演奏しました。
他のミュージシャンはシンガーソングライターでした。
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

みんなはキッチンの床やイスに座ってました。
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
初めて人前で演奏する人もいました。
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
スエーデンからの友達も演奏しました。

スゴくあたたかくて楽しい空間で、気持ちよく演奏が出来ました。
8時からミニライブがスタートして、終わったのが11時過ぎでした。
その後はみんなと深夜まで語り合いました。

楽しかった~!!w

Rock On~

KATEI


Last night, we went to a friend's party.
About 25 people rocked up, and there were 8 groups of musicians.

Snacking on some finger food, having a few drinks and
enjoying the mini live music performances~

I performed 2 of my solo works, and played a few songs as Armfield.
The other performers were all singer/song writers.

It was so cool~
Everyone listened while sitting on the kitchen floor. :)

Everyone was great!!
Such a fun and warm house to play music!!
The music started at 8pm, and finished at 11pm.
After that, everyone enjoyed the night with more drinks~

Should do this more often!!!

Rock On~

KATEI