Glams Hair Lounge。。。。。 | KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

Glams Hair Lounge。。。。。

今日は美容院に行ってきました~★
お世話になったのはGlams Hair Loungeブリスベン店。
ブリスベンでスゴく人気の日本人美容院です。
今日はDirectorのケンタロウさんがやってくれました!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
実はオレがまだ大学生の時、ケンタロウさんとゴールドコーストにある美容院でお会いした事があるんですよ!8年前かな?
「今日初めて会ったって感じじゃないもんね、てか時間って過ぎるのが早いね!」ってケンタロウさんが言ってました。w

お昼の12時からスタート!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
世田谷のART RUSHで岩井さんがやってくれるのと同じく、オレの髪の毛は手間がかかる・・・
とにかくリクエストが多い。笑
今日はカット、伸びた部分をブリーチ、そして赤に染める、
その上にエクステ。
Glamsのスタッフさん、皆とても明るくて優しかったです!
結局ブリーチ2回しました。笑
そして赤に染めて・・・
5時間後・・・


変身っ!!!
俺、参上!!!!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
(モモタロスに憑依された状態に戻りました。笑)

いや~久しぶりのRED!!!!
復活です!!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
生で見ると本当にキレイなREDになってます。部屋だからあんまり分からないけど。
今回はちょっと短めにカットしてもらいました。
とりあえずライブまで20日間もあるし、ステージで汗びしょびしょになるからね。
マジで満足です!
写真では写ってないけどもちろんエクステも復活してます!w

ケンタロウさんは本当に音楽好きな方で、沢山お話しました~
スタッフの皆さんも丁寧にやってくれました。
しかもお店でオレのワンマンライブ「JOURNEY HOME」のポスターも貼ってくれてます!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba


ケンタロウさん、Glamsブリスベン店の皆さん、今日は本当にありがとうございました!!!!

ブリスベンにいる方は是非、Glams Hair Loungeでイメチェンしちゃってください!笑


明日はラジオの生出演なので、今日はそろそろ休みます~★

Rock On~

KATEI



I went to a hair salon today~★
It's called "Glams Hair Lounge" on Warrigal Road in Brisbane.
It's a Japanese owner salon.
I got my hair done today by director, Kentaro!

Kentaro and I have actually met when I was still in University.
It was about 8 years ago?
At a different hair salon at the Gold Coast.
He even said to me today,
"it doesn't feel like we're meeting for the first time...
and it's scary how fast flies!"

We started at 12pm today!
My hair takes a long time to do...
It even takes Kuni from ART RUSH in Japan many hours to do my hair!
I have lots of requests... hehehe
Today's requests were...
Cut, bleach, colour it red, and a hair extension too.
All the staffs at Glams are very friendly!
We had to bleach my hair twice before colouring it red.
5 long hours later...

TRANSFORM!!!!

It's good to be RED again!!!!
haha
I'm back baby!!!!

The Red looks better in person.
The colour is real nice!

I've also asked Kentarou to cut it shorter this time.
My performance is 20 days time, and I do sweat lots on stage.
I'm VERY HAPPY with it!!
You can't see my hair extension on these photos,
but it's looking awesome too!!

Kentaro is a HUGE music lover!!
We talked a lot today~
All the staffs were very kind and all worked on my hair today.
They even put up posters for me at their store!!!!

A big thank you to Kentaro and the staff at
Glams Hair Lounge Brisbane for their awesome job today!!

If you are in Brisbane, you really gotta head down to
Glams Hair Lounge and get your hair done!!!!
It's so worth it!! ^_^

Ok, I've got a radio interview tomorrow,
so I better head to bed soon~★

Rock On~

KATEI