福岡の初ライブ。。。。。 | KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

福岡の初ライブ。。。。。

昨夜、福岡のNEW COMBOでライブをしました。

「祈りセッションライブ」

3日前に決まったライブ。
沢山の方々が集まってくれました。

19時入りで、20時からのライブ。

何の曲をやるのかな?とか、やっと演奏できるぞ!ってワクワクしながら会場に行きました。

19時に入り、初めて会うメンバーに挨拶と自己紹介。

その後は速攻譜面を見ながらライブの打ち合わせ。
11曲中、7曲に参加。

20時からのライブだったんだけど、20時前にやっとステージをセットできて、お客さんも少しずつ入ってきてた。それからセットリストを軽くステージで通す。
もう公開リハーサル的な感じだった。笑

結局21時ぐらいにライブスタート!w

オレたちミュージシャン、何かエネルギーが爆発した感じだった。
スゴい盛り上がった。

「JOURNEY」のアルバムから「Englishman in New York」と「INORI」をセッション。
マジで最高でした。


今回のライブは「祈りセッションライブ」。
地震や津波の被災者のために安全と平安を祈る。
それもオレたちが出来る音楽で。


ライブ後はドラムの今村くんと久しぶりに飲みに行きました。
ファンも増えたし友達も増えました!!
$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba


初の福岡ライブ、本当に楽しかった!!!

もっと福岡でライブしないとね~★

Rock On~

KATEI


Last night, we played a show at Fukuoka NEW COMBO.

"INORI Session LIVE"
*Inori: Japanese word meaning prayer

This show was decided 3 days ago.
So many people came to the show.

We had to be there at 7pm and the show started at 8pm.

I went to the venue thinking "how many songs will we perform?" and
"finally I get to perform!".
I was really excited.

Got there ar 7pm and met the band members for the first time.

After that, we had a quick meeting about what songs we were gonna perform.
I performed 7 songs out of 10 songs with the band.

We were suppose to start at 8pm, but we finally got the stage set up
just before 8pm.
The audience were coming in, but we still haven't had our sound check yet.
So we rehearsed and sound checked in front of our audience.
haha

We ended up starting at 9m.

The show went off!!!
Our energy exploded on stage.

From my album "JOURNEY", we performed 2 songs.
Englishman in New York and INORI.
Felt so good.

This was "INORI Session LIVE".
To pray and give hope to those who are suffering from
the earthquake and the tsunami.
This is what we can do as musicians.


After the gig, Imamura (the drummer) took me out drinking.
Made more fans and made lots of new friends!!

My first time performing in Fukuoka!!
It was SO MUCH FUN!!!

I need to do more shows in Fukuoka~★

Rock On~

KATEI