バレンタインチョコ。。。。。 | KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba

バレンタインチョコ。。。。。

$KATEIオフィシャルブログ「1LD KATEI」Powered by Ameba
今日は素敵な1日を過ごせたかな?

日本のバレンタインって女子→男子にチョコだよね?
ラリアは男子→女子なんだよ。w
チョコとバラ。
(女子からもらう時もあるよ)

今年は色んな方からチョコをもらいました!
しかもアメーバでプレゼントをしてくれたファンの方もいっぱいいました!
ぜんぶ紹介出来なくてゴメンね~
でも、本当に嬉しかったです!!
バレンタインでチョコもらうのって本当に久しぶりです!
まだ覚えてるのは、幼稚園の時にビックリマンチョコを5つもらったのを覚えてる!笑
てかビックリマンチョコって懐かしくない?!w

プレゼントしてくれたみんな、本当にありがとう~!!!!

Rock On~

KATEI


Did you all have a great Valentines day today?

In Japan, it's usually the girls who give chocolates to the guys!
In Australia, it's mainly the guys giving chocolates and roses to the girls~
But girls do give chocolates to the guys too.

This year, I recieved a few chocolates too!
And some fans sent me virtual chocolates via Ameba Blog websites too!
Sorry I couldn't show you all in the picture,
but I was really happy!!!
It's been a while since I got some chocolates for Valentine's day!

Thank you to all of you who sent me chocolates!!

Rock On~

KATEI