旧友との再会 Catching up with old friend | 香澄のしなやかライフ

旧友との再会 Catching up with old friend

(English writing follows below photos)


にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)

実に20年ぶり、スイスの友人、ステファンと再会!'89年にサンタバーバラで知り合った時、彼はまだ17歳でとってもシャイな青年。彼がひどい風邪を引いた時、柴野姉妹が風邪薬をあげただけなのに命の恩人、くらいの勢いで私達姉妹を慕ってくれてました。彼が日本に来た時は、ウチでホームステイをしていました。今ではスイスの銀行のお偉いさんになって、九龍サイドの【Wooloomooloo】で接待してくれましたね。成長したのね~‼️(笑)
{170A347A-FD41-4055-BD53-FC204A02FBD5:01}

It's been 20 years since I saw Stefan, my Swiss friend, last time. We met in Santa Barbara back in 1989. Stefan was still 17 years old, a shy young guy. When he had a horrible cold, my sister and I gave cold medicines and advice and he appreciates it over 20 years. He he he....... He took me to "Wooloomooloo" on Kowloon side and we had lovely catch up with great HK view!