キッズとの時間 Fun time with kids | 香澄のしなやかライフ

キッズとの時間 Fun time with kids

(English writing follows below photos)


にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)

久々!最愛なる甥っ子達HとLとのお出かけ!Hのバースデープレゼントショッピング(これが結構大変だった!)に行った後、彼らの大好きな焼肉屋【第一神宮】で夕食。久しぶりだったからか、彼らのよく喋ること!喋って、喋って、喋りまくっていました。Lはお気に入りのゲームまで持ってきたので一緒に遊びました。
キッズ達が「アンティ、しばらく会えなくてすっごく淋しかったよ~‼️We love you so much!」と言った時には、心が溶けちゃいました~‼️
{B55F3363-3A2B-4768-B3FB-3667D5F611D9:01}

{A44A1C58-B7F4-411B-9A0F-472A62F9D407:01}
It's been a while since last time to go out with my adorable nephews H & L! We had Korean BBQ dinner at their favourite " Daiichi Jingu" we talked and talked, played games......they are so much fun! When they said " Ah we love you so much, auntie! We missed you so much!!", my heart was melting!!