ジェニーズ・クッキー Jenny's cookies | 香澄のしなやかライフ

ジェニーズ・クッキー Jenny's cookies

(English writing follows below photos)


にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)

香港で連日売り切れ、と評判の【ジェニーズ・クッキー】。実際、私も店舗に数回行って見ましたが当然売り切れ。予約可能ですがそれでも数週間待ち。ところが全てはコネの中国圏、香港の同業者がチョイチョイと電話一本したら翌日のお届け。香港出張中だった同僚の千佳ちゃんが無事に持ってかえってくれました~!
サクサクで美味しい!でもやっぱり私の大好物【ヨックモック】のシガールにはかなわないわ~す(笑)
photo:01

photo:02


Do you know "Jenny's cookie" from Hong Kong? 2-3weeks waiting for booking and there is a big queue everyday and sold out quickly. Everything about connection in HK. While my colleague Chika was in HK, our market colleague made A phone call and it was delivered next day!!
It's very buttery and tasty cookie!! However my No. 1 is still "Yoku Moku"!!!