ボートハウス・オープニングパーティ | 香澄のしなやかライフ

ボートハウス・オープニングパーティ

(English writing follows below photos)


にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)
ちょっと時差のある話題ですが、バレエ仲間の千雅子さんが【ボートハウス】のオープニング・パーティに美奈ちゃんと私を誘ってくださいました。場所は初めて訪れる押上。シャンパン、そしてサルヴァトーレ・クオーモのピザ・バス登場。ピザの世界チャンピオンがアツアツ焼き立てピザを振る舞ってくれ、かなりテンション高い私達ですっかり女子会と化した感も。(笑)
photo:04

photo:05

photo:06

photo:07


キタハラさんはとても有名な方だそうです。I didn't know about Mr. Kitahara but most of people know this famous guy!
photo:01

photo:02


やっと訪れましたスカイツリー! Finally visited Sky tree!!
photo:03


My ballet colleague Chikako got an invitation of opening party of "Boat house" shop and took Mina and myself to the newly opened shop in Oshigami in Tokyo.
There is a pizza bus by Salvatore Cuomo and world pizza champion makes a fresh pizza! On top of that, glasses of champagne served. It was very nice summery evening!