エパヌイ Epanoui | 香澄のしなやかライフ

エパヌイ Epanoui

(English writing follows below photos)


にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)

新年初ディナーはおっこと私達の近所にある【エパヌイ】で。以前からこの一軒家の隠れ家的フレンチ・レストランが気になっていた私達。外観に違わず、とってもアットホームでリラックス出来るインテリア。ほぼ満席でしたが、ほとんどのお客様は常連さんのようです。
コース料理でしたが、どれも本当に美味しくて『ここは大当たりだね。』と2人で大喜び。こんなに美味しくて素敵な隠れ家、嬉しい発見でした。
photo:01

photo:02

photo:03

photo:04

photo:05

photo:06

photo:07


1st dinner was with my best friend Okko at "Epanoui" which is our neighbour, a hide-away French restaurant. It was almost full and most of them were usual local customer. The course dishes were all very good and ambience is very homey and relaxing. Okko and I were very please with successful new find!!