サイキック ラン・ヴォー Psychic Lan Vo | 香澄のしなやかライフ

サイキック ラン・ヴォー Psychic Lan Vo

(English writing follows below photos)

にほんブログ村 海外生活ブログへ

コレ押して! Push here for ranking ! (ランキングアップにご協力ください)

サイキックのランに初めて会ったのは2007年1月、ハワイでのこと。実はその半年前にハワイに住む友人に私の写真を持って代理で行ってもらったことがありました。驚いたことにランは『彼女(私)は最近お父さんを亡くしてものすごく悲しんでいる。』と。ここでの話は『どうかしちゃってる?』的な話になるのですが、信じようが信じまいが正真正銘の真実。

初めてランと会った時、部屋に入った瞬間に『一緒に来ている男性はどなたかしら?あっ、お父様ね。』と。その半年前に父を亡くしたばかりでまだ悲しみのどん底にいた私は途端に号泣。『お父様は貴方が~してた時も、~を言ってた時もそばにいた、いつでもそばにいて見守ってる、と言ってます。』と。信じないわけにはいかないほど私しか知らない事だったのです。

そして『不審な電話もお父さんからだ、と言ってますがなんのことか分かりますか?』と。『いいえ、わかりませ・・・・あっ、分かります!』実はランと会うまでの1、2ヶ月、私の携帯に非通知の電話が毎日数回かかってきていたのです。取ると『ツー、ツー・・・・』と切れています。ロンドンデスクからかかってくる仕事の電話はいつも非通知表示だったので、その度にロンドンに電話して『今、電話した?』と問い合わせていました。もちろんロンドンデスクからではなく、あまりにも頻繁にあるのでロンドンの同僚達も『香澄、ストーカーじゃないのか?』とからかう始末。その電話のことをランは言ってきたのです。

それ以来、ランと会う度に父からのメッセージをもらいます。時には私が知らない事もあって、母に聞くと確認が取れたりすることも。またランが予言することのほとんどが起きたりします。特に1、2ヶ月先のことは的中率がすごく高いです。サイキックとは相性次第ですが、私はランと波長が合うようです。

ハワイのホテルのコンシェルジュに聞けば絶対に知っているほど有名なランは予約も1年先まで一杯、なんてこともザラ。ですが予約がない場合は朝早くから名前を入れると当日会える可能性も高いです。先日雑誌に載っていたので、思い出してブログに書いてみました。
photo:01


It could be a spooky story for you and you can call me crazy but it is an indisputable fact.

Lan is a psychic living in Hawaii. It was Jan 2007 that I met her for the first time. As soon as I stepped into her room, she said "who is this gentleman with you.....ah, it's your Dad." I lost my Dad 6 months before that. Then she continued "Your Dad says he is always with you. He was there when you did ~ and when you said ~." All she said was that only I know about.

Then she said " Your Dad say it was him to call you that you think them crank calls. Do you know what he is talking about?" "No, I don't.........ah! Yes I do know what's about !!"
I received "unknown" calls a couple of times almost everyday. First I thought it was business calls from London which always showed "unknown" but no one from London desk called when I asked.

Since then, whenever I visit Lan, I get messages from my Dad. Sometimes Lan relayed messages which I didn't recognise but later my Mom confirmed it as a fact surprisingly. Also what Lan read near future became a reality - almost 90%. It's hard to believe but it's true.

Even a concierge at 5 stars hotel knows about Lan who has been booked up for a year at some time but if you go there early in the morning and queue up without booking, it's possible to meet her!