18:30:45 00:30:45 01:38:45 20:38:45

 

The Beat Goes On Beady Eye

 

Thought that I died today
今日死んだかと思った
Walked off the stage
ステージから降りて
Faded away into the clouds
雲の中に消えていく
To the gig in the sky
空の上でギグするんだ
And when I arrived
そして俺が着くと
The angels were singing a song
天使たちがうたを歌っていた
Yeah you know the one
知ってるだろ
Are you singing along?
一緒に歌ってるかい?

Thought I'd know just what to do
どうすればいいのか
わかってるつもりだった
That it'd be how I wanted it to be of so new
俺の望み通りになるはずだった
But counting me in
でもカウントされて
I had to give in
降参するしかなかった
Make the thunder and lightning sing
雷鳴と稲妻を響かせよう
In the eye of the storm there's no right and no wrong
台風の目には
正しいことも間違ってることもない
 
So long, so long
じゃあ またね
Someday all the world will sing my song
いつの日か世界中が俺のうたを歌うだろう
Still life remains
命の名残
Somewhere in my heart the beat goes on 
俺の心のどこかでビートは続いてるんだ
 
Thought it was the end of the world
この世の終わりかと思った
Deep with guitars and all that I understand
わかってるのはギターの深み
Is air through metal and wood, I'm misunderstood
空気は金属や木材を通っているのか?
Wasting my money and fame
金と名声を無駄遣いして
I'd throw it away just to prove that I can
自分ができることを証明するために
それを捨てよう
I'm the last of a dying breed
俺は滅びゆく種の最後の一人
And it's not the end of the world, oh no
世界の終わりじゃない
It's not even the end of the day
まだ一日の終わりでもないさ

So long, so long
じゃあ またね
Someday all the world will sing my song
いつの日か世界中が俺のうたを歌うだろう
Still life remains
命の名残
Somewhere in my heart the beat goes on 
俺の心のどこかでビートは続いてるんだ