Twins Tree noodles

 

ボグマ洋平(THE BOHEMIANS)

@thebohemiansno

モーニングコーヒー飲もうよ

 

Wandering Star Noel Gallagher

 

Everybody needs someone to be there
誰だってそばにいてほしい人がいる
Everybody needs to be alone
誰だって一人になりたい時がある
If ever you should take the time to wander
もしきみにぶらぶらする時間があるなら
Let me be the star to guide you home
俺はきみを家に導く星になるよ

All of the dreams you have
きみが見るすべての夢は
I have them too
俺も持ってる
And all of the songs I sing
俺がうたうすべてのうたは
I wrote for you
きみのためにかいたんだ

I can see the faces of the millions
俺は数百万人の顔が見える
Lying broken underneath the past
過去の下敷きになってる
Lonely souls are cast across the ocean
孤独な魂が海を渡る
Running 'round in circles, coming last
ぐるぐる回って最後には戻ってくる

All of the hopes I feel
俺が感じるすべての希望は
Hang by a thread
糸で吊るされてる
All of the words I've got
俺が持っているすべての言葉は
Get left unsaid
言われないまま残されてる
All of my memories
俺のすべての思い出は
They fade to grey
灰色になっていく

I know that you lift me up
きみが俺を引き上げてくれる
I know that you lift me up
きみが俺を引き上げてくれる

My oh my
なんてこった

In another dream, I catch you falling from the sky
別の夢の中
俺は空から落ちてくるきみを捕まえる
In another world, we fly away
別の世界で俺たちは飛び立つ
On the kingdom-come I'm waiting for the sun to rise
王国がやってくる
俺は日の出を待ってる
On another sea, we'll sail away
別の海で俺たちは航海を続ける

All of the dreams you have
きみが見るすべての夢は
I have them too
俺も持ってる
And all of the songs I sing
俺がうたうすべてのうたは
I wrote for you
きみのためにかいたんだ

Whatever the cat drags in
猫が引きずってくるものは何でも
Belongs to us
俺たちのもの
And I'll never give you up
そして俺はきみを決して諦めない
I'll never give you up
きみを決して諦めない

My oh my
なんてこった

Everybody needs someone to be there
誰だってそばにいてほしい人がいる
Everybody needs to be alone
誰だって一人になりたい時がある
If ever you should take the time to wander
もしきみにぶらぶらする時間があるなら
Let me be the star to guide you home
俺はきみを家に導く星になるよ