Come back to me

 

2024.5.10 pre-release



 

I told you I’m fine tonight 

言っただろ 今夜は大丈夫

staying good 

元気にしてるって

Springs always been here 

春はいつもここにあった

I will sleep in her eyes 

彼女の瞳の中で眠りにつくよ

Come back to me

僕のところに戻ってきて

Like you used to do 

ずっと そうしてきたように

Be what you be

君のままでいて

I will roll you to moon 

僕が月まで連れて行くよ

 

I forgot the hour 

時が経つのを忘れた

I don’t wanna know bout the hour 

時間を知りたくもない

I forgot to shower 

シャワーするのも忘れた

세수할 시간도 아까워

顔を洗う時間だって惜しい

You don’t have to be 

そんな必要はないよ

You don’t have to be the anything you see

見た通りのものになる必要はないんだ

Tryin’ not to be

努力はしないようにしてる

Tryin’ not to be that something in this sea

この海で何者かになろうという努力はしないようにしてる

Come back to me

僕のところに戻ってきて

like you used to 

ずっと そうしてきたように

Now I could see

今では見える

what a life is about 

人生が何なのか

 

I told you I’m fine tonight 

言っただろ 今夜は大丈夫

staying good

元気にしてるって

Springs always been here 

春はいつもここにあった

I will sleep in her eyes 

彼女の瞳の中で眠りにつくよ

 

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me 

僕のところに戻ってくる君が見える

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me 

僕のところに戻ってくる君が見える

You are my pain, divine, divine 

君は僕の痛みだ 神聖な 神聖な

You are my pain, divine, divine 

君は僕の痛みだ 神聖な 神聖な

Get get get to the

近づく もっと近づく

Divine, divine, so fine 

美しいその神聖さに

I see you come back to me

僕のところに戻ってくる君が見える

 

I forgot the hour

時が経つのを忘れた

I don’t wanna know about the hour 

時間を知りたくもない

I forgot to shower 

シャワーするのも忘れた

세수할 시간도 아까워

顔を洗う時間だって惜しい

You don’t have to be 

そんな必要はないよ

You don’t have to be the anything you see

見た通りのものになる必要はないんだ

Tryin’ not to be 

努力はしないようにしてる

Tryin’ not to be the something in the sea 

この海で何者かになろうという努力はしないようにしてる

 

I told you I’m fine tonight 

言っただろ 今夜は大丈夫

staying good

元気にしてるって

Springs always been here 

春はいつもここにあった

I will sleep in her eyes 

彼女の瞳の中で眠りにつくよ

 

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me 

僕のところに戻ってくる君が見える

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me 

僕のところに戻ってくる君が見える

You are my pain, divine, divine

君は僕の痛みだ 神聖な 神聖な

You are my pain, divine, divine

君は僕の痛みだ 神聖な 神聖な

 

Get get get to the

近づく もっと近づく

Divine, divine, so fine 

美しいその神聖さに

I see you come back to me 

僕のところに戻ってくる君が見える

You are my pain, divine, divine

You are my pain, divine, divine

You are my pain, divine, divine

You are my pain, divine, divine

君は僕の痛みだ 神聖な 神聖な

 

(I told you I’m fine tonight 

(言っただろ 今夜は大丈夫

staying good

元気にしてるって

Spring always been here 

春はいつもここにあった

I will sleep in her eyes)

彼女の瞳の中で眠りにつくよ)

 

(I told you I’m fine tonight 

(言っただろ 今夜は大丈夫

staying good

元気にしてるって

Spring always been here 

春はいつもここにあった

I will sleep in her eyes)

彼女の瞳の中で眠りにつくよ)

 

 

Creative Director: San Yawn

Director: Lee Sung Jin

 

Starring: Kim Namjoon

Kim Minha, Joseph Lee, Lee Sukhyeong, Kim A Hyun, Choi Seung-yoon, Lee Sanghee, Kang Gilwoo, Gi So You


和訳はYouTube公式のものです

 

やっと、ついに!!!!

Come back to me out noooooow!!!!🥹

 

ポスターからして何の映画かと思ったけど、MVもナムさんの演技力が😭✨✨✨

これはもはや映画です😭!!!!(違います)

 

演技もさることながら、ラップじゃないナムさんの歌声が素敵すぎて震えます泣くうさぎ💜

 

歌詞を書き出しながらcome back to me は難しい単語が少ないなという印象でした。あとたった一文の韓国語。何か意図がある様にも、単純に語呂が良かっただけとも取れたので…考察班の考察が気になるところです🤔(お前も少しは努力せぇ)

 

とにかく言えるのはナムさんが帰ってくるまで私達は変わらずに待っているよという事です!!

(なんか上手くまとめようとしたw)

 

D-DAY the Finalでナムさんがゲスト出演した時のcome back to meを改めて聞くとまた感慨深いですのでぜひrkiveから…

 

 

 

そしてなにより…クレジットにteamRMの面々が🥹IGも盛り上げてくれて本当に嬉しい限りです😭💜

 

今回もここまで読んでいただきありがとうございました😊

Right place wrong personの公開も楽しみですねお願い

それではあんにょーん💜

フレームか何かかと思ったらベビーベッドの柵だったなんて…🤦🏻‍♀️💜