I'm buzzed…. | 香の気持ち

I'm buzzed….

そんな中、

 

今日のお題は~???

 

 

What do you do to keep healthy ?

 

 

I change into more comfortable clothes when I get home.

 

I try to go to bed before midnight.

 

I try to wake up early in the morning on weekdays.

 

But I try to sleep at least six hours.

 

I try to sleep a lot every weekend.

 

 

I used to sleep a lot when I was a child.

 

 

I do Tai Chi once a week.

 

 

 

Since I have hay fever,

 

I get a runny nose

 

I get a stuffy nose

 

my eyes get itchy

 

especially in the spring.

 

 

 

I stopped staying Up late.

 

I stopped pushing myself.

 

 

 

I get headaches often on weekend.

 

I get chapped lips often.

 

I get low blood pressure often.

 

I get constipated often. 

 

 

 

Doing Tai Chi makes me feel good and relaxed.

 

Walking in the mountains makes me feel good and relaxed.

 

 

 

I have gotten stitches.

 

 

 

ふ~。

 

今日はこんなもんですかね~。

 

 

思えば、

 

英語の勉強を始めてから、めっきり運動する機会は減りましたね~。

 

 

山歩きもあまり行かなくなったし、

 

金銭的に、太極拳にもあまりお金を使えなくなりましたしね~。

 

 

む~ん…。

 

 

 

でもこの前、体育の日に青空のしたで太極拳の発表会的なことをやったのですが、

 

それは、とても気持ちがよかったのです~。

 

 

 

「太極拳」のイメージって、

 

朝の公園でみんなでやる的な感じだと思うのですが、

 

私がやってるのは基本屋内ですからね~。

 

 

ま~。外は天候に左右されるのでイロイロ面倒ですからね~笑

 

 

でももし、近所の公園なんかで朝にやってたりしたら、

 

もしかして行ってみたりするのかな~(わからんけど…笑)。

 

 

でももし頑張って行ったら、

 

もしかしたら気持ちいいかもしれないな~。

 

 

 

とか、

 

酔った頭でぼんやり思ったりする香なのでした~。