今、凄くイケてる曲を紹介します。

アレッソとケイティ・ペリーのコラボレーションとなる、最新シングル“When I’m Gone”のミュージック・ビデオが公開されました。

ノリが良い曲で、とても好きです。

 

 

 

Alesso & Katy Perry - When I'm Gone

 

 

 

 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But it won't be for long, you'll see 

When I'm gone, I'm never really gone

 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But it won't be for long, you'll see 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But no one's gonna feel like, feel like 

 

[Verse 1] 

Thought it would be easy 

Easy to forget me 

Let go of the memories (Ah-ah-ah-ah) 

Now your bed is empty 

And you're wakin' up sweating

I'm still in your wild dreams 

 

[Pre-Chorus] 

Late nights, callin' me, callin' me 

Do anything to keep me close 

Well, you should know it's gonna be, gonna be 

So hard for you to let me go 

 

[Chorus] 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But it won't be for long, you'll see 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on

But no one's gonna feel like, feel like 

 

[Post-Chorus] 

Me on top of you 

Touch you like I do 

No, you'll never forget 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But no one's gonna feel like, feel like 

 

[Verse 2] 

You're chasin' the danger 

It's just in your nature 

Look for me in strangers (Ah-ah-ah-ah)

 

All these pretty faces 

No one can replace it 

I'm always your favorite 

 

[Pre-Chorus] 

Late nights, callin' me, callin' me 

Do anything to keep me close 

Well, you should know it's gonna be, gonna be 

So hard for you to let me go 

 

[Chorus] 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But it won't be for long, you'll see (When I'm gone)

 

When I'm gone, I'm never really gone (Never really gone) 

You think you're movin' on 

But no one's gonna feel like, feel like (No one's gonna feel like me) 

 

[Post-Chorus] 

Me on top of you 

Touch you like I do 

No, you'll never forget 

When I'm gone, I'm never really gone 

You think you're movin' on 

But no one's gonna feel like, feel like (Like me) 

 

[Outro] 

When I'm gone

 

 

 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、それは長い間にはないでしょう、あなたは見るでしょう 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、誰も好きなように感じていない 

 

それは簡単だと思った 

私を忘れやすいです 

思い出を手放す(Ah-AH-AH-AH) 

今あなたのベッドは空です

 

そして、あなたは汗をかきます 

私はまだあなたの野生の夢の中にいます 

 

プリコーラス

夜遅く、Callin 'Me、Callin' Me 

私を閉じるために何かをしてください 

まあ、あなたはそれがあるつもりであることを知っているべきです。 

あなたが私に行かせてくれるのはとても難しいです 

 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、それは長い間にはないでしょう、あなたは見るでしょう 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません

 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、誰も好きなように感じていない 

 

私の上に私の上に 

私がやっているようにあなたに触れてください 

いいえ、あなたは決して忘れません 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、誰も好きなように感じていない 

 

あなたは危険に悩んでいます 

それはあなたの自然の中です

 

見知らぬ人で私を探してください(ああAh-AH-AH) 

これらすべてのかわいい顔 

誰もそれを交換できません 

私はいつもあなたのお気に入りです 

 

夜遅く、Callin 'Me、Callin' Me 

私を閉じるために何かをしてください 

まあ、あなたはそれがあるつもりであることを知っているべきです。 

あなたが私に行かせてくれるのはとても難しいです 

 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います

 

しかし、それは長くはありません、あなたは(私が消えたときに)見るでしょう 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません(本当になくなったことはありません) 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、誰も好きなように感じていない、好きな気がします(だれも私のように感じるつもりはない) 

 

私の上に私の上に 

私がやっているようにあなたに触れてください 

いいえ、あなたは決して忘れません 

私が行ったとき、私は本当になくなっていません 

あなたはあなたがONに動いていると思います 

しかし、誰も好きなように感じていない、(私のように) 

 

私が去った時 

私が去った時

 

 

 

 

 

 

最近、都内の長男のところに、車で行きます。

 

 

東京駅前

 

 

image

 

 

 

赤羽橋付近

 

 

東京タワー

 

 

 

image

 

 

My eldest son is a physician in Tokyo.

 

 

 

 

今年のお正月のおせち料理

 

 

 

image

 

 

 

image

 

 

おせち料理、とても美味しかったです。

 

 

 

 

 

 

See you again