Avicii(アヴィーチー)は、2018年4月20日、オマーン・マスカットにて遺体となって発見された。とても早すぎる死。28歳であった。

 

あなたは永遠に愛され、皆は悲しみと恋しさに嘆いています。あなたの自身とあなたの音楽は、あなたの記憶を私たちの中で生かし続けます。

私たちはあなたを愛してます。

 

 

 

Dear Boy / Avicii

 

 

 

 

 

 

 

とても大胆で素敵な人

私はあなたのことをずっと前から知っているけど

今はすっかり変わってしまったよね

あの頃よりお互い大人なったから

いっしょに森の中へ踊りに行こう

森の奥深くへ

あなたのことが好きなの

あの頃のこと、今でも覚えている?

あなたについていきたいの

わがままなところもあるけど 

それも私も同じだから

あなたがらいないととても虚しだけ

あなたがいない世界は何もないのと同じなの

あなたについていきたい

わがままなとこれもあるけど私も同じだから

悩んでも意味がないのは分かってるの

だから私と一緒にいて お願い

 

私の大好きな人

あなたとなら何を失ってもいい

この恋をゲームと思っているのなら

また踊ろう

私たちが今まで流してきた涙の中で

きっと二人なら平気だよ

ねえ、あの頃のこと覚えている?

あなたについていきたいの

わがままなとこれもあるけど私も同じだから

あなたがらいないととても虚しだけ

あなたがいない世界は何もないのと同じなの

あなたについていきたい

わがままなとこれもあるけど私も同じだから

悩んでも意味がないのは分かってるの

だから私と一緒にいて お願い

 

 

 

 

 

 

 

So bold and fine, I've known you for some time

Whole life changed while bones like yours and mine

Go dance in the woods and down we go, down, down

Oh boy, you're mine, do you remember old times?

 

Oh, dear boy, I wanna follow you

You're a wild boy, I am a wild girl, too

Oh dear boy, it's so hollow without you

In a world with everything but it won't do

 

Oh, dear boy, I wanna follow you

You're a wild boy, I am a wild girl, too

Oh, dear boy, it's so shallow in the blue

It's our time for everything and I call you

 

Sweet love of mine, destruction ain't a crime

For those who find love as a game like you and I

Go dance in the waters of all the tears we have cried

Oh boy, we're fine, do you remember our time?

 

Oh, dear boy, I wanna follow you

You're a wild boy, I am a wild girl, too

Oh dear boy, it's so hollow without you

In a world with everything but it won't do

 

Oh, dear boy, I wanna follow you

You're a wild boy, I am a wild girl, too

Oh, dear boy, it's so shallow in the blue

It's our time for everything and I call you

 

 

 

 

 

 

 

 

See you again