Not Ok / Kygo(カイゴ) , Chelsea Cutler(チェルシーカトラー)

 

 

世界中に人気のDJ兼音楽プロデューサーであるKygo(カイゴ)のMVです。

”大丈夫じゃない”という意味です。

 別れてしまった、彼氏への未練が残る彼女の様子を、歌で表現しています。

 

 

作詞:Chelsea Cutler, Kygo, Rob Elmore, David Brook, Leah Haywood & Dan haywood   作曲:Chelsea Cutler, Kygo, Rob Elmore, David Brook, Leah Haywood & Dan haywood

 

 

 

私のお気に入りの曲です。

 

 

 

 

 

 

 

Seven months, two weeks and seven days

Since I was so easily replaced

It's so strange how I recognize her face

But tell me, does she make you feel the same?

Kills me to know she's sleeping in my place

 

It’s midnight and I'm wasted

So wasted, I'm wasted

I can't believe I'm calling you up again

I know I might be crazy

So crazy, I'm crazy

I can't believe I'm calling you just to say

 

I’m not okay

I just called you to say (Ooh)

I’m not okay (Oh)

I just called you to say (Ooh)

I'm not okay

 

I’m not okay

 

Another day with whiskey and cheap wine

But it don't stop this dream back in my mind

My friends all say that all will heal in time

But the truth is it don't give me peace of mind

 

It's midnight and I’m wasted

So wasted, I'm wasted

I can't believe I'm calling you up again

I know I might be crazy

So crazy, I'm crazy

I can't believe I'm calling you just to say

 

I'm not okay

I just called you to say (Ooh)

I'm not okay (Oh)

I just called you to say (Ooh)

I'm not okay

 

I'm not okay

I'm not okay

I'm not, I'm not okay (Ooh)

I just called you to say (Oh)

I just called you to say (Ooh)

I'm not okay

 

 

 

 

7ヶ月と2週間と7日

別れてから

誰が気にするわけ

私にとって唯一変わったのは

LAとNYって距離だけ

 

7ヶ月と2週間と7日

簡単に取り替えられてから

変な感じよ、どうして彼女のこと私知ってるんだろ

彼女も私がしたみたいな気持ちにさせてくれるの?

彼女が私の場所で寝てるなんてツラすぎる

 

深夜

酔っ払ってる

とっても

酔っ払ってる

信じられないよ

あなたに電話してるなんて

 

 

私、おかしいのかも

とっても

おかしいね

信じられない

あなたに電話して、ただ言いたくて

 

私、大丈夫じゃない

あなたに電話して、ただ言いたくて

私、大丈夫じゃない

あなたに電話して、ただ言いたくて

 

私、大丈夫じゃない

 

ウィスキーと安いワインで癒やされる

でもだからって過去のことを妄想するのを止められるわけじゃない

友達は皆、時間が経てば傷も癒えるというけど

本当はそんなことじゃ心休まることはない

 

 

深夜

酔っ払ってる

とっても

酔っ払ってる

信じられないよ

あなたに電話してるなんて

 

私、おかしいのかも

とっても

おかしいね

信じられない

あなたに電話して、ただ言いたくて

 

私、大丈夫じゃない

あなたに電話して、ただ言いたくて

私、大丈夫じゃない

あなたに電話して、ただ言いたくて

私、大丈夫じゃない

大丈夫じゃない

大丈夫じゃない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

See you again